کسب و کار

ایده های تجاری برتر برای ساکنان شهر بندری

شهرهای بندری به عنوان نقاط ورود به بازار بین المللی عمل می کنند.

ایده های تجاری برتر برای ساکنان شهر بندری

شهرهای بندری به عنوان نقاط ورود به بازار بین المللی عمل می کنند. حضور لجستیک و کسب‌و‌کارهای مرتبط با تجارت جهانی به طور مستقیم بر اقتصاد منطقه ای و ملی تأثیر می گذارد.

تنها در سال 2018، 2.2 میلیون شغل در بخش بندری ایجاد شد و سرمایه گذاری های حمل و نقل دریایی 5.4 تریلیون دلار از فعالیت ناخالص اقتصادی را به خود اختصاص دادند.

بنابراین، بازار بزرگی برای استفاده در شهرهای بندری، مانند اسکله‌های بارگیری، سواحل، ماهیگیری و ورزش‌های آبی در دسترس است. در اینجا لیستی از ایده هایی وجود دارد که می توانید برای راه اندازی کسب و کار خود از آنها استفاده کنید.

1. مدیریت صادرات

یک شرکت مدیریت صادرات (EMC) به شرکت ها کمک می کند تا محصولات خود را در بازارهای بین المللی توزیع کنند. به طور معمول، این مشاغل به نمایندگی از چندین شرکت مختلف اقلام صادر می کنند. راه اندازی EMC ممکن است دشوار باشد زیرا به دانش قبلی حمل و نقل و تمایل به پذیرش ریسک قابل توجه نیاز دارد. با این حال، یکی از سودآورترین مشاغل در هر کشوری است. علاوه بر این، برخی کشورها قوانینی دارند که شرکت های صادراتی را ملزم به پرداخت مالیات یا تعرفه های گمرکی می کند و برخی دیگر شرکت ها را از واردات انواع خاصی از اقلام منع می کنند.

ایده های تجاری برتر برای ساکنان شهر بندری1

2. خدمات بارانداز

شما می توانید گروهی از افراد را استخدام و آموزش دهید که می توانند بار را در بندر بارگیری و تخلیه کنند. بیش از 80 درصد از حمل و نقل جهانی توسط کشتی تحویل داده می شود و شهرهای بندری در حمل و نقل این اقلام به مقصد نهایی خود در جوامع سراسر جهان کمک می کنند. مشتریان شما شامل شرکت‌های غول‌پیکری خواهند بود که لوازم خود را عمدتاً از صنایع دریایی وارد می‌کنند. این مدل کسب و کار می تواند سود زیادی برای شما به همراه داشته باشد. با این حال، تجهیزات تخصصی و گواهینامه مناسب برای شروع سرویس دهی ضروری است .

3. اجاره قایق

کسب و کار اجاره قایق می تواند سودآور باشد اما نیاز به درک کاملی از نحوه مدیریت آن دارد. اگر از ساحل، قایق و سایر فعالیت های آبی لذت می برید، این یک فرصت تجاری است که باید به آن توجه کنید. برای ایجاد یک کسب و کار اجاره قایق، باید مکان مناسب، مانند قایق تفریحی یا باشگاه ماهیگیری، و همچنین قایق مناسب برای اجاره را شناسایی کنید. خرید قایق های گران قیمت در شروع ممکن است انتخاب درستی نباشد.

بیشتر بخوانید:

7 کاری که افراد موفق هر روز انجام می‌دهند

4. خدمات کشتی

بسیاری از شهرهای بندری دارای جمعیت زیادی هستند که در اطراف شهر و احتمالاً در جزایر دیگر پراکنده هستند. برای حمل و نقل مسافران به بندر و بازگشت، می توانید یک سرویس مسافربری با کشتی راه اندازی کنید. اگرچه این یک تجارت رایج است، اما تنها در صورت حفظ کیفیت سودآور است. اطمینان حاصل کنید که کشتی توسط متخصصان تمیز و تعمیر شده است. ارائه نرخ های پایین و تضمین خروج و رسیدن به موقع می تواند نقطه فروش منحصر به فرد شما باشد.

5. هتل ها

شما می توانید در ساخت و ساز یا بازسازی هتل سرمایه گذاری کنید تا مشتریان مختلفی را در خود جای دهید. به عنوان مثال، تصمیم گیرندگان از چندین سازمان به شهرهای بندری سفر می کنند تا محموله های حیاتی را بررسی کنند و هتل شما می تواند آنها را در خود جای دهد. اطمینان حاصل کنید که هتل شما امکانات کلاس تجاری مانند اتاق کنفرانس، اینترنت پرسرعت و دسترسی راحت به مرکز شهر و بندر شهر را ارائه می دهد.

همین حالا شروع کن

یک مجموعه مهارت و تخصص تخصصی برای ایجاد موفقیت آمیز کسب و کارهایی که در بالا توضیح داده شد ضروری است. اگر به هر یک از ایده هایی که ما پوشش دادیم علاقه دارید، قبل از اقدام باید تحقیقات گسترده ای انجام دهید. تجزیه و تحلیل هزینه و فایده می تواند به شما در تعیین اینکه آیا قبول ریسک منصفانه است یا خیر کمک می کند.

==============================

ایده های تجاری برتر برای ساکنان شهر بندری

منبع: thedailyblaze

نمایش بیشتر

مدیر سایت

بوشهری‌ها به شکلِ کاملاً غیرانتفاعی و با هزینهٔ شخصی اداره می‌شود و هیچ‌گونه وابستگی به نهاد یا سازمانی ندارد. یک پروژهٔ داوطلبانه است برای بالابردن کیفیت زندگی در بوشهر، اگر بتواند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا