سلامت

سادگی بهتر از لوکس بودن است

وقتی قدر چیزهای کوچک را در زندگی بدانی، سادگی را به دست آورده‌ای.

سادگی بهتر از لوکس بودن است

وقتی قدر چیزهای کوچک را در زندگی بدانی، سادگی را به دست آورده‌ای. آن زمان است که از حرص و آز، حس هویت کاذب و اتلاف دوری می‌کنید.

وقتی آدم ساده‌ای باشید هرگز دنبال چیزهای غیرضروری نخواهید دوید. طبق ایدئولوژی امروز، سادگی یک روش عالی برای زندگی است؛ زیرا وقتی ساده باشید مشکلات کمتر و آرامش بیشتری در زندگی خود خواهید داشت. اگر موافق نیستید، حداقل یک‌بار آن را امتحان کنید. سعی کنید ساده باشید و متوجه تغییرات بهتر در زندگی خود شوید.

سادگی یک گنج پنهان است

سادگی یک گنج پنهان است که همه از آن آگاه نیستند. همه ما آن‌قدر در لذت‌بردن از زندگی مجلل خود گم شده‌ایم که سادگی را نادیده می‌گیریم. فقط ما می‌دانیم که در جستجوی کیفیت زندگی چه مشکلات و فشار روحی را تحمل می‌کنیم.

خوب، ما می‌فهمیم که شما ثروتمند هستید، اما این پول بی‌پایان چه فایده‌ای دارد؟ خرید لباس؟ زندگی در یک‌خانه بزرگ یا بسیار بزرگ؟ ماشین اسپرت داشتن؟ آن را با خود در قبر دفن می‌کنید؟ وقتی سالم، شاد یا در آرامش نیستید، هدف از داشتن همه چیز در زندگی چیست؟

سادگی بهتر از لوکس بودن است

کیفیت زندگی

بهترین کیفیت زندگی در سادگی است. پول می‌تواند همه چیز را برای شما بخرد؛ اما نه شادی، عشق یا احساسات را. اره، عشق را با پول می‌توان یافت اگر با کسی باشید که مادی‌گرا است و پول شما را دوست دارد نه شما.

سادگی بزرگ‌ترین تجملی است که هر کسی می‌تواند داشته باشد. سادگی انجام کارهایی است که دوست دارید، خودتان باشید نه اینکه شخصیت خود را جعل کنید و کاری را انجام دهید که در قلبتان احساس می‌شود.

تجمل‌گرایی یک چیز مادی است که ممکن است به فراموش‌کردن محدودیت‌های خود و خود معتاد شوید. چرا می‌خواهید قهوه استارباکس بنوشید درحالی‌که می‌توانید طعم بهتری از قهوه را در یک مغازه محلی پیدا کنید؟

وقتی بدون دانستن عواقب آن به دنبال چیزهای درخشان می‌دوید، سادگی را فراموش می‌کنید. به‌خاطر بسپارید که وقتی شروع به دویدن به دنبال چیزهای بورژوایی کردید، هرگز نمی‌خواهید متوقف شوید و در یک نقطه، فراموش خواهید کرد که چگونه زندگی خود را صرف کرده‌اید.

 

بیشتر بخوانید:

آداب عطر در محل کار

بزرگ‌ترین تجمل در سادگی است

«زندگی پیچیده نیست. ما پیچیده‌ایم زندگی ساده است و چیز ساده چیز درستی است.» – اسکار وایلد

تا زمانی که ساده باشید، می‌دانید که زندگی شما فوق‌العاده است. ممکن است به افراد ثروتمند نگاه کنید و تعجب کنید که چرا من شبیه آنها نیستم یا به همان اندازه می‌خواهم که آنها نمی‌دانند که ممکن است آرزوی داشتن زندگی مانند شما را داشته باشند.

ذهن سالم و مشغولیت سالم دو عامل مهم هستند که یک انسان در زندگی به آن نیاز دارد. یک مرد ثروتمند ممکن است این دو نعمت را نداشته باشد که با مقدار مشخصی پول خریداری نمی‌شود. اما فردی که به‌اندازه کافی ثروتمند نیست و باکیفیت زندگی خود زندگی می‌کند ممکن است با این مشکل روبرو نشود؛ زیرا ذهنی پرتنش ندارد؛ بلکه بدن و شخصیتی سالم خواهد داشت؛ زیرا سخت‌کار می‌کند و دنبال ثروت نمی‌دود.

زندگی یک انسان ساده بهتر از زندگی یک مرد ثروتمند و مادی‌گرا است. زمانی که لباس می‌پوشیم، ازدواج می‌کنیم، آشپزی می‌کنیم و مهم‌تر از همه باید سبک زندگی خود را ساده نگه داریم.

سادگی شما را از سختی‌ها و مسائل زندگی رهایی می‌دهد. وقتی زندگی ساده‌ای دارید، نگران این نیستید که چند بار یک لباس را پوشیده‌اید، نگران این نیستید که چقدر در رستوران ارزان هستید، فقط نگران گرسنگی خود هستید. دلیلش این است که شما مادی‌گرا نیستید و فقط به آنچه می‌خواهید و دوست دارید استرس دارید، نه اینکه دیگران در مورد شما چه فکری می‌کنند.

 

سادگی بهتر از لوکس بودن است

نمایش بیشتر

مدیر سایت

بوشهری‌ها به شکلِ کاملاً غیرانتفاعی و با هزینهٔ شخصی اداره می‌شود و هیچ‌گونه وابستگی به نهاد یا سازمانی ندارد. یک پروژهٔ داوطلبانه است برای بالابردن کیفیت زندگی در بوشهر، اگر بتواند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا